Szukaj

kody powitalne bukmacher贸w premium Kody powitalne Premium

  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
脳
Najlepsi bukmacherzy
  • 馃敟聽 Kalkulator Bonusowy
  • Bukmacherzy
    • Fortuna opinie
    • Betfan opinie
    • Fuksiarz opinie
    • Superbet opinie
    • Betcris opinie
    • LVBET opinie
    • Betclic opinie
    • Totalbet opinie
    • PZBuk opinie
    • eWinner opinie
    • eToto opinie
    • Betx opinie
    • forBET opinie
    • Totolotek opinie
    • GO+bet opinie
    • STS opinie
  • Bonusy bukmacherskie
  • E-sport
  • Blog
    • 鈿斤笍 M艢 2022 Katar
    • ABC obstawiania
    • Oferty bukmacher贸w
    • Newsy bukmacherskie
    • Newsy sportowe
    • esport
    • Ciekawostki
  • Szukaj
  • Kontakt
Data dodania: 21.02.2020  |  Data aktualizacji: 20.02.2020

Profile legalnych bukmacher贸w na Facebooku 馃憤 Kto wygrywa internety?

Facebook – największa platforma społecznościowa na świecie to doskonałe miejsce do pokazania swojej marki. Z ogromnych możliwości strony chętnie korzystają firmy bukmacherskie, które dzięki social media chcą docierać do szerokiego grona odbiorców. W tym artykule poszukujemy odpowiedzi na pytanie: Jak im idzie? No więc, jak bukmacherzy radzą sobie z robieniem marketingu na Facebooku? Kto najbardziej angażuje swoich fanów?

Co znajdziesz w artykule?

  • Korzyści dla legalnych bukmacherów z Facebooka
  • Bukmacherzy na Facebooku | Ranking
    • Jakie treści umieszczają buki na FB?
  • Jak angażować odbiorców w social media?
  • Jak bukmacherzy tworzą społeczności w Social Media?

Korzyści dla legalnych bukmacherów z Facebooka

Słowem wstępu, mimo kilku większych lub mniejszych potknięć, pozycja Facebooka na marketingowej arenie pozostaje niepodważalna. Na platformie cały czas przybywa aktywnych użytkowników. W grudniu 2019 liczba aktywnych użytkowników (MAU) na całym świecie sięgnęła ponad 2,5 mld! To jest wzrost o 8% w stosunku rocznym. Aby taką liczbę użytkowników obsłużyć Facebook zatrudnia 44 492 pracowników (stan na 31. grudzień 2019) – to jest wzrost o ponad 1/4 w stosunku do roku 2018. Ale to nie wszystko! Czy wiedzieliście, że w ciągu 1 minuty średnio na FB pojawia się 510 tys. postów, 293 tysiące statusów zostaje zaktualizowanych a 136 tys. nowych zdjęć pojawia się na portalu (źródło)? I nic, póki co, nie zapowiada, żeby pozycja na rynku FB mogła się zmienić w najbliższych latach. Wręcz przeciwnie. Ekspansja potentata z Doliny Krzemowej sprawia, że Facebook jest wszechobecny, a użytkownik prędzej, czy później i tak trafi do jednej z aplikacji należących do firmy.

 

 

Korzyści płynące z posiadania firmowego profilu dostrzegają również działy marketingu zakładów bukmacherskich. W ich przypadku, prowadzenie komunikacji na Facebooku potrzebne jest do realizacji kilku celów. Najważniejszy z nich to budowanie społeczności fanów, którzy chętnie korzystają lub w przyszłości skorzystają z oferty danego bukmachera. Do realizacji tego zadania, bukmacherzy tworzą grupy, wydarzenia, a przede wszystkim udostępniają angażujące posty.

Obecność w mediach społecznościowych, to również szansa na nawiązanie bliższego kontaktu z graczami. Bukmacherzy umożliwiają swoim odbiorcom napisanie wiadomości, a w wielu przypadkach nawet do tego zachęcają.

Dodatkowo, koszty dotarcia do odbiorców na Facebooku są cały czas niższe od prowadzenia działań w Google. Bukmacherzy chcący reklamować się w wyszukiwarce muszą być przygotowani na wiele obostrzeń i zakazów. Przy dobrze zaplanowanej i zrealizowanej strategii komunikacji w social media, mogą docierać do szerokiego grona odbiorców przy niewielkim zaangażowaniu środków.

Bukmacherzy na Facebooku | Ranking

O tym, jak skutecznie (lub nieskutecznie) radzą sobie zakłady bukmacherskie na Facebooku mówi umieszczone poniżej tabela. Zebrane są w niej szczegółowe informacje dotyczące każdego profilu. Jednocześnie analizie poddaliśmy tylko profile bukmacherów, którzy znajdują się w rankingu na stronie najlepsibukmacherzy.pl.

W zależności od tego jakie kryterium weźmiemy za kluczowe przy ustalaniu rankingu, wyniki mogą się różnić, o czym już za chwilę.

Przedmiotem badania jest nie tylko liczba fanów oraz aktywność na Facebook (ilość postów), ale przede wszystkim aktywność użytkowników danego profilu. Ich poziom zaangażowania najlepiej obrazuje wskaźniki SII (Social Interaction Index). Do jego określenia pod uwagę brane są posty, komentarze, reakcje, i udostępnienia na stronie. SII pozwala bezpośrednio​ porównywać strony o różnej wielkości.

social interaction index SII formuła

Wskaźniki SII (social interaction index) | NapoleonCat

Ważnym kryterium oceny jest również wskaźnik ER (Engagement Rate). Ilustruje on, jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie. Wartość liczona jest na podstawie stosunku liczby interakcji pod postem (reakcje, komentarze, udostępnienia) do liczby fanów w dniu publikacji treści.

W obu wskaźnikach im jest on większy tym lepiej świadczy o tym jak dany profil jest zarządzany.

engagement rate er formuła

Wskaźniki SII (social interaction index) | NapoleonCat

 

Licencjonowani bukmacherzy na Facebooku | Statystyki

BukmacherOd kiedy na FB?Ilo艣膰 post贸w (01.2020)Liczba polubie艅
(stan na 01.02.2020)
SIIER
STS
facebook.com/StarTypSport
2010.06.16
16516595636.0550.331
eTOTO
facebook.com/etotopl/
2018.07.13219689344.5124.328
LV BET
facebook.com/LVBETPL/
2016.08.061512539219.2770.662
Fortuna
facebook.com/eFortunaPL/
2012.05.16836920751.8380.691
Totolotek
facebook.com/TotolotekPL/
2016.08.0946106233.0620.196
TOTALbet
facebook.com/totalbetpl/
2017.11.23842561580.7933.368
forBET
facebook.com/forBETBukmacher/
2014.04.172262886985.3502.480
BETFAN
facebook.com/BETFANPL/
2018.10.31128501550.0556.362
Milenium
facebook.com/MileniumZaklady/
2019.02.067520346.4481.120
Betclic
facebook.com/BetclicPolska/
2019.04.238721549439.6180.312

– Dane dotyczące SII oraz ER pochodzą z aplikacji NapoleonCat i obejmują styczeń 2020.

Na Facebooku najliczniejsze grono fanów posiada bukmacher Betclic – na koniec stycznia 2020 było to 215 494. Warto jednak zaznaczyć, że prowadzony przez nich profil ma charakter korporacyjny – kierowany jest nie tylko do klientów w Polsce, ale na cały świat.

Na drugim miejscu pod względem liczby polubień jest STS. Największy polski bukmacher zgromadził na swoim profilu 165 956 fanów. Zrealizował to w niespełna 10 lat.

Zobacz też: Zasięgi bukmacherów w social media

Przy ocenie skuteczności działań w social media, dużo ważniejsze od liczby polubień są parametry dotyczące zaangażowania i aktywności fanów. Najwyższym wartością wskaźnika SII (ilości interakcji) w przeciągu całego badanego okresu wyróżnia się bukmacher forBET. Największą liczbę interakcji zdobył w styczniu ten oto post.

forbet facebook

Równie dobrze interakcje zbierają tacy bukmacherzy jak Fortuna, BETFAN oraz TOTALbet. I to właśnie do ostatniej z tych firm należy post, który zebrał największą liczbę reakcji spośród wszystkim bukmacherów w styczniu 2020 (3,6 tys. like, 476 komentarzy, 75 udostępnień). Co to było?

piotr zyla totalbet

Pod postem z życzeniami dla Piotra Żyły rozpętała się lawina komentarzy, reakcji i udostępnień. Trudno się temu dziwić, skoczek dzięki swoim nieszablonowym wypowiedziom należy do najbardziej lubianych sportowców w kraju.

 

 

Najlepszą wartością wskaźnika ER, który obrazuje jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie, odznaczył się w styczniu 2020 BETFAN. Post z dokonaniami Leo Messiego zdobył ponad 2000 reakcji (1,7 tys. like, 79 komentarzy, 39 udostępnień), co stanowiło 43 proc. liczby fanów profilu.

betfan bukmacher na fb

Zdecydowanie najgorzej z angażowaniem fanów radzą sobie bukmacherzy Milenium oraz Totolotek. Próżno szukać na ich profilach postów, które poruszyłby fanów. Największą liczbę interakcji zebrała informacja o tym, że Łukasz Podolski został ambasadorek marki Totolotek. Co i tak nie może się równać z dokonaniami konkurencji.

Warto zwrócić również uwagę na liczbę postów udostępnianych miesięcznie, ponieważ różnice między poszczególnymi bukmacherami są bardzo duże. Najwięcej publikuje forBET, na którego profilu w styczniu pojawiło się aż 226 postów. Niewiele mniej contentu pojawi się na koncie eTOTO – 219. Na drugim biegunie jest wspomniany już Totolotek, na którego stronie pojawiło się tylko 46 postów.

Jakie treści umieszczają buki na FB?

Przyglądając się bliżej strukturze publikowanych postów, zauważyć można, że zdecydowanie dominują zdjęcia oraz materiały video. Publikowanie samych postów z treścią, czy też umieszczenie linków stanowi niewielki procent wszystkich postów.

Oferowane przez bukmacherów treści można określić mianem luźnego contentu. Dominują przede wszystkim posty powiązane z tematyką sportową oraz zabawne memy i zdjęcia. Dotyczą one głównie najważniejszych wydarzeń, meczów i rekordów ustanowionych przez sportowców z różnych dyscyplin. Znaleźć można również zapowiedzi spotkań, zarówno w formie materiałów video, jak i grafik.

Jak angażować odbiorców w social media?

Angażowaniem użytkowników SM jest sporym wyzwaniem, z którym mierzą się działy marketingu firm bukmacherskich. Spadające zasięgi organiczne wymuszają poszukiwania kreatywnych sposobów na zdobycie uwagi fanów. Nie jest to proste, ale możliwe. Jak wskazują eksperci, użytkownicy portali społecznościowych częściej poszukują na nich rozrywki, niż wartościowego contentu. Warto zatem dać im rozrywkę i to w odpowiednim czasie!

Kiedy prześledzimy posty bukmacherów, które uzyskały największe zaangażowanie, to można zauważyć jedną rzecz – były one publikowane w czasie lub chwilę po zakończeniu danego wydarzenia. Przykładem mogą być grafiki informująca o wygranej Dawida Kubackiego w Konkursie Czterech Skoczni wrzucona kilka minut po zakończeniu konkursu.

 

sts ranking
STS
ranking popularnosci bukmacherow na facebooku
Totalbet

 

Czy bukmacherzy na EURO 2020 będą mieli okazję do takich angażujących postów? Czy Biało-czerwoni zgodnie z oczekiwaniami analityków, wyjdą z fazy grupowej i będzie czym się dzielić na FB? Trzymamy kciuki by tak się stało!

Czytaj też: Plan przygotowań Polaków do EURO 2020 – z kim zagramy przed Mistrzostwami?

Innym sposobem angażowania fanów są organizowane przez bukmacherów konkursy. A jaki typ konkursu najlepiej sprawdzi się wśród klientów zakładów? Oczywiście z zadaniem wytypowania poprawnego wyniku. Poniżej przykład takiej akcji zorganizowanej przez zakłady bukmacherskie Fortuna.

fortuna bukmacher na fb

Innym typem postów, które zatrzymują uwagę odbiorców są zabawne treści, memy, czy też filmiki. Jak wcześniej wspomnieliśmy, Facebook jest miejscem, w którym poszukuje się rozrywki. Warto zatem ją dostarczyć.

Tak na przykład zrobili bukmacherzy tacy, jak Betclic, czy też Fortuna. Wrzucone niżej posty, należały do najpopularniejszych na ich profilach w ostatnim miesiącu.

fortuna bukmacher na fb
Fortuna
betclic bukmacher na fb
Betclic

Po przeanalizowaniu profili dziesięciu firm oferujących zakłady wzajemne, którzy znajdują się w naszym rankingu bukmacherów 2020, zauważyć można, że najmniej zaangażowania generują posty z zapowiedziami spotkań. Bez względu na dyscyplinę, czy też rozgrywki, tego rodzaju treści generują maksymalnie kilkanaście polubień.

 

forbet profil bukmachera na facebooku
forBET
etoto bukmacher na facebooku
ETOTO
sts profil na facebooku
STS

Jak bukmacherzy tworzą społeczności w Social Media?

Firmowe konto i umieszczane na nim posty, to nie jedyne możliwości promowania marki na Facebooku. Platforma społecznościowa oferuje dużo więcej możliwości – między innymi zakładanie grup oraz organizacja wydarzeń. Z tych opcji stosunkowo rzadko korzystają zakłady bukmacherskie. Firmami, które posiadają swoje grupy na FB są:

  • STS – facebook.com/groups/134303894015455/
  • forBET – facebook.com/groups/forbetrunners/
  • Totolotek – facebook.com/groups/1876120129174174
  • Totalbet – facebook.com/groups/194249307947724/

To o tyle zaskakujące, zwłaszcza w kontekście zmian, które mają jeszcze mocniej ograniczyć zasięgi organiczne profili. Wykorzystanie grup może nieść ze sobą wiele korzyści dla firm i marek, które prowadzą swoje działania reklamowe na Facebooku.

Równie rzadko bukmacherzy korzystają z opcji organizacji wydarzeń w mediach społecznościowych. To również ciekawa forma poinformowania o imprezie, którą swoją nazwą firmuje bukmacher. Z takiej możliwości skorzystały w ostatnim czasie tylko forBET oraz LV BET – trzeba jednak przyznać, że wydarzenia nie cieszyły się wielkim powodzeniem.

 

lv bet bukmacher
LV BET
ranking popularnosci bukmacherow na facebooku
forBET

Prowadzenie ciekawego profilu w mediach społecznościowych jest sporym wyzwaniem. Wymaga zaangażowania 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W końcu najbardziej angażujące treści to te, które są umieszczone w czasie spotkań lub chwilę po ich zakończeniu.

Do obsługi marketingowej potrzebne jest zatem co najmniej kilka kreatywnych i pracowitych osób. Wysiłki mogą się jednak opłacić. Fani marki na Facebooku, mogą stać się wiernymi fanami bukmachera, co w prostej linii przekłada się na wzrost przychodów.

🏆 NAJLEPSZY BUKMACHER?

Zobacz opinię Mariusza Pudzianowskiego! →

5/5 - (Ilo艣膰 g艂os贸w: 2)
Udost臋pnij
Tweetuj

RANKING ZAK艁AD脫W BUKMACHERSKICH - LUTY 2023

WYNIKI G艁OSOWANIA GRACZY I KLIENT脫W BUKMACHER脫W

Ten ranking to lista legalnych bukmacher贸w w Polsce, kt贸rzy zgodzili si臋 podda膰 publicznemu g艂osowaniu. Od wielu miesi臋cy to wy - Typerzy, Fani sportu, Klienci firm bukmacherskich, g艂osujecie na najlepszego bukmachera internetowego. A jaki jest TW脫J ulubiony bukmacher?

  • Otwarte G艂osowanie
    flaga polski Legalni bukmacherzy
    Wi臋cej o bukmacherze
    Szybkie
    Konto
    Min.
    Wp艂ata
    Min.
    Stawka
    Kod do rejestracji
    Strona Bukmachera
  • 6 255
    g艂os贸w
    Zaglosuj
    Loading...
    Fuksiarz - opinie i opis polskiego bukmachera z wielkimi aspiracjami
    • 1. miejsce w rankingu
    • Cashback (500 PLN bez obrotu + 200 PLN bez limitu) 馃挌
    • Wyr贸偶nik: Fuks Kreator
    • Polecany do: pi艂ka no偶na
    informacje
    - Rejestracja w mniej ni偶 1 minut臋
    - Tylko podstawowe dane osobowe
    - Bez skanu dowodu osobistego
    - Konto wa偶ne 90 dni
    - Brak wyp艂at
    - Suma stawek maks. 5000 PLN
    - Maks. wygrana na 1 kuponie: 2279,99 PLN
    1 PLN
    1 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Oferta
    Fuksiarz - opinie i opis
  • 6 046
    g艂os贸w
    Zaglosuj
    Loading...
    BETFAN - bukmacher, kt贸ry chce by膰 twoim kumplem. Czy warto si臋聽z nim zaprzyja藕ni膰?
    • 2. miejsce w rankingu
    • Bonus: 300 PLN z kodem "WiecejPLN" 馃挌
    • Wyr贸偶nik: Player Bets
    • Polecany do: zak艂ady specjalne
    informacje
    KONTO TYMCZASOWE w BETFAN:
    - B艂yskawiczna rejestracja;
    - Limit stawek: 5000 z艂;
    - Brak mo偶liwo艣ci wyp艂aty wygranych.
    - Tylko podstawowe dane osobowe

    + Za艂贸偶 konto sta艂e aby odblokowa膰 limity
    2 PLN
    2 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Oferta
    Betfan - opinie i opis
  • 5 922
    g艂os贸w
    Zaglosuj
    Loading...
    Superbet - opinie graczy i kompendium wiedzy o legalnym bukmacherze. Sprawd藕 ofert臋 i opis
    • 3. miejsce w rankingu
    • Bonus: 3754 PLN z kodem "WiecejPLN" 馃挌
    • Wyr贸偶nik: SuperPrzewaga
    • Polecany do: pi艂ka no偶na
    informacje
    - Rejestracja w mniej ni偶 1 minut臋
    - Tylko podstawowe dane osobowe
    - Bez skanu dowodu osobistego
    - Maks. depozyt 5000 PLN
    - Maks. wygrana 2279,99 PLN
    - Wa偶no艣膰 konta 90 dni
    - Brak wyp艂at
    1 PLN
    2 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Oferta
    Superbet - opinie i opis
Zobacz ca艂y ranking
Polscy gracze oceniaj膮 bukmacher贸w. Ponad 34 000 g艂os贸w. Sprawd藕 wyniki.

O nas

Serwis najlepsibukmacherzy.pl pomo偶e ci odnale藕膰 si臋 w 艣wiecie zak艂ad贸w bukmacherskich. Serwis ma charakter informacyjny, nie nak艂aniamy i nie zach臋camy do uprawiania hazardu. Znajdziesz u nas list臋 legalnych bukmacher贸w online, przeczytasz warto艣ciowe artyku艂y i najnowsze informacje oraz dowiesz si臋 wi臋cej o skutecznym obstawianiu.

18+

Hazard zwi膮zany jest z ryzykiem utraty 艣rodk贸w i uzale偶nienia. Tylko dla os贸b pe艂noletnich (18+). Obstawiaj wy艂膮cznie u legalnych bukmacher贸w. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi.

Wsp贸艂pracujemy z wi臋kszo艣ci膮 polskich firm bukmacherskich, ale nie nak艂aniamy do korzystania z 偶adnej z nich. Dostarczamy obiektywnych i sprawdzonych informacji, aby ka偶dy m贸g艂 wybra膰 bukmachera samodzielnie i niezale偶nie.

Strona zawiera linki afiliacyjne. Nie ponosisz z tego powodu 偶adnych dodatkowych koszt贸w, a pomagasz w ten spos贸b wspiera膰 rozw贸j serwisu. Dzi臋kujemy!

Posiadamy certyfikat neutralnej 艣rodowiskowo strony internetowej. Inwestujemy w odnawialne 藕r贸d艂a energii, by zr贸wnowa偶y膰 emitowany przez nas 艣lad w臋glowy

Menu

  • Strona g艂贸wna
  • Kalkulator Ofert Bukmacherskich
  • Ranking bukmacher贸w
  • Ranking bukmacher贸w do eSportu
  • Blog
  • Wyszukaj
  • Kontakt
  • Polityka prywatno艣ci
  • Nota prawna
  • Regulamin

ABC obstawiania

  • Jak i gdzie obstawia膰 sporty walki?
  • Jak i gdzie obstawia膰 skoki narciarskie?
  • Jak i gdzie obstawia膰 偶u偶el?
  • Jak i gdzie obstawia膰 tenis?
  • Co to jest handicap?
  • Co to jest mar偶a bukmacherska?
  • Obstawianie sport贸w wirtualnych
  • Co to zak艂ady na 偶ywo – live betting
  • Co to jest bezpieczny kupon?
  • Co to znaczy under/over
  • Co to DNB?
  • Jak sobie poradzi膰聽z uzale偶nieniem od hazardu?
  • Infografika o bukmacherach
  • Zmiany po ustawie hazardowej w 2017

Podmioty, kt贸re uzyska艂y zezwolenie Ministra Rozwoju i Finans贸w na urz膮dzanie i prowadzenie dzia艂alno艣ci w zakresie zak艂ad贸w wzajemnych przez sie膰 Internet: E-TOTO Zak艂ady Bukmacherskie Sp. z o.o., FORTUNA online zak艂ady bukmacherskie Sp. z o.o., STS S.A., Traf - Zak艂ady Wzajemne Sp. z o.o., TOTOLOTEK S.A., LV BET Zak艂ady Bukmacherskie Sp. z o.o., SUPERBET Zak艂ady Bukmacherskie Sp. z o.o., TOTALBET ZAK艁ADY BUKMACHERSKIE Sp. z o.o., forBET Zak艂ady Bukmacherskie Sp. z o.o., BestBet Sp. z o.o., Cherry Online Polska Sp. z o.o., BEM Operations Limited, BetFan Sp. z o.o., eWinner Sp. z o.o., BetX Polska Sp. z o.o., Polski Bukmacher Sp. z o.o., Mr BET zak艂ady bukmacherskie Sp. z o.o., GO BET Sp. z o.o., Bukmacherska Sp. z o.o., FUN PROJECT Sp. z o.o., Silesia Entertainment Sp. z o.o., GM Gaming Limited, True Sport Sp. z o.o.. Aktualn膮 list臋 podmiot贸w sprawdzisz na stronie MF.

Strona przeznaczona jest wy艂膮cznie dla os贸b pe艂noletnich (18+). Serwis nie nak艂ania ani nie zach臋ca do brania udzia艂u w grach hazardowych. Hazard mo偶e uzale偶nia膰. Zawieranie zak艂ad贸w na stronach internetowych firm, kt贸re nie posiadaj膮 licencji polskiego Ministerstwa Finans贸w na zawieranie zak艂ad贸w wzajemnych jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi. Je艣li chcesz obstawia膰 zak艂ady, r贸b to wy艂膮cznie u legalnych bukmacher贸w. Bukmacherzy uj臋ci w rankingu, wed艂ug wiedzy w艂a艣ciciela serwisu najlepsibukmacherzy.pl, dzia艂aj膮 na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. Serwis podaje numery licencji bukmacher贸w, nadawanych zgodnie z ustaw膮 o grach hazardowych. U偶ytkownik mo偶e r贸wnie偶 samodzielnie zweryfikowa膰, czy dany bukmacher posiada wymagan膮 licencj臋. Sponsorami strony s膮 Totolotek, STS, Betclic, Milenium, Fortuna, Fuksiarz, BETFAN, Superbet, Betcris Noblebet, LV BET, PZ Buk, eTOTO, eWinner, Totalbet, forBET. Na wyniki klasyfikacji wp艂yw ma zar贸wno redakcja jak i go艣cie witryny. G艂osowanie jest otwarte i dost臋pne dla ka偶dego, bez obowi膮zku rejestracji konta.

Autorzy materia艂贸w zewn臋trznych: Mockup - Aleksandr_samochernyi, ikona 18+ VINZENCE STUDIO

Tylko dla pe艂noletnich

Serwis prowadzony jest legalnie w Polsce. Nie nak艂aniamy ani nie zach臋camy do brania udzia艂u w grach hazardowych. Hazard mo偶e uzale偶nia膰 i prowadzi膰 do strat finansowych. Pozostaj膮c na stronie zgadzasz si臋 z regulaminem strony.

Rozwi艅 informacje o przetwarzaniu cookies...

Administrator w zwi膮zku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej u偶ywa plik贸w cookies, tj. technologii przechowuj膮cej i uzyskuj膮cej dost臋p do informacji w urz膮dzeniu ko艅cowym u偶ytkownika. Pliki cookies wykorzystywane s膮 przez Administratora w celu zapewnienia prawid艂owego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystaj膮c z serwisu wyra偶aj膮 Pa艅stwo zgod臋 na przechowywanie i uzyskiwanie dost臋pu do tych danych przez Administratora oraz wsp贸艂pracuj膮ce podmioty trzecie. Zgoda ta w ka偶dej chwili mo偶e by膰 zmodyfikowana lub cofni臋ta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przegl膮darki internetowej. Szersze informacje znale藕膰 mo偶na w polityce prywatno艣ci.

Zaakceptowanie i zamkni臋cie tej informacji oznacza, 偶e wyra偶asz zgod臋 na wykorzystywanie plik贸w cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatno艣ci.

Przed wej艣ciem, musisz r贸wnie偶 potwierdzi膰 swoj膮 pe艂noletno艣膰.