Szukaj

kody powitalne bukmacherów premium Kody powitalne Premium

  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
  • Kopiuj kod
    kod bukmachera
×
×
Najlepsi bukmacherzy
  • Jak obstawiać
    • Obstawianie meczów
    • ABC obstawiania
    • Ciekawostki
  • Bukmacherzy
    • Ranking bukmacherów
    • Oferty bukmacherów
    • Fortuna opinie
    • Betfan opinie
    • Lebull opinie
    • Fuksiarz opinie
    • Superbet opinie
    • Betcris opinie
    • LVBET opinie
    • Betclic opinie
    • Betters opinie
    • Totalbet opinie
    • PZBuk opinie
    • eToto opinie
    • forBET opinie
    • GO+bet opinie
  • Bonusy
    • Najlepsze bonusy
    • 🔥  Kalkulator Bonusowy
    • BETFAN kod promocyjny
    • Lebull kod promocyjny
    • Fuksiarz kod promocyjny
    • Superbet kod promocyjny
    • Fortuna kod promocyjny
    • Betters kod promocyjny
    • Betcris kod promocyjny
    • GOBET kod promocyjny
    • LVBET kod promocyjny
    • forBET kod promocyjny
    • Totalbet kod promocyjny
    • ETOTO kod promocyjny
    • PZBUK kod promocyjny
    • ComeOn kod promocyjny
    • Betclic kod promocyjny
  • Gdzie oglądać
    • Igę Świątek
    • Ekstraklasę
    • Ligę Mistrzów
    • Premier League
    • La Liga
    • Serie A
    • Betclic 1 Ligę
    • NBA
    • Formułę 1
  • Newsy
    • Newsy bukmacherskie
    • Newsy sportowe
  • Szukaj
  • Kontakt
Home » Oferty bukmacherów, Ciekawostki » Profile legalnych bukmacherów na Facebooku 👍 Kto wygrywa internety?
Data dodania: 21.02.2020  |  Data aktualizacji: 14.03.2025

Profile legalnych bukmacherów na Facebooku 👍 Kto wygrywa internety?

Facebook – największa platforma społecznościowa na świecie to doskonałe miejsce do pokazania swojej marki. Z ogromnych możliwości strony chętnie korzystają firmy bukmacherskie, które dzięki social media chcą docierać do szerokiego grona odbiorców. W tym artykule poszukujemy odpowiedzi na pytanie: Jak im idzie? No więc, jak bukmacherzy radzą sobie z robieniem marketingu na Facebooku? Kto najbardziej angażuje swoich fanów?

Co znajdziesz w artykule?

  • Korzyści dla legalnych bukmacherów z Facebooka
  • Bukmacherzy na Facebooku | Ranking
    • Jakie treści umieszczają buki na FB?
  • Jak angażować odbiorców w social media?
  • Jak bukmacherzy tworzą społeczności w Social Media?

Korzyści dla legalnych bukmacherów z Facebooka

Słowem wstępu, mimo kilku większych lub mniejszych potknięć, pozycja Facebooka na marketingowej arenie pozostaje niepodważalna. Na platformie cały czas przybywa aktywnych użytkowników. W grudniu 2019 liczba aktywnych użytkowników (MAU) na całym świecie sięgnęła ponad 2,5 mld! To jest wzrost o 8% w stosunku rocznym. Aby taką liczbę użytkowników obsłużyć Facebook zatrudnia 44 492 pracowników (stan na 31. grudzień 2019) – to jest wzrost o ponad 1/4 w stosunku do roku 2018. Ale to nie wszystko! Czy wiedzieliście, że w ciągu 1 minuty średnio na FB pojawia się 510 tys. postów, 293 tysiące statusów zostaje zaktualizowanych a 136 tys. nowych zdjęć pojawia się na portalu (źródło)? I nic, póki co, nie zapowiada, żeby pozycja na rynku FB mogła się zmienić w najbliższych latach. Wręcz przeciwnie. Ekspansja potentata z Doliny Krzemowej sprawia, że Facebook jest wszechobecny, a użytkownik prędzej, czy później i tak trafi do jednej z aplikacji należących do firmy.

 

 

Korzyści płynące z posiadania firmowego profilu dostrzegają również działy marketingu zakładów bukmacherskich. W ich przypadku, prowadzenie komunikacji na Facebooku potrzebne jest do realizacji kilku celów. Najważniejszy z nich to budowanie społeczności fanów, którzy chętnie korzystają lub w przyszłości skorzystają z oferty danego bukmachera. Do realizacji tego zadania, bukmacherzy tworzą grupy, wydarzenia, a przede wszystkim udostępniają angażujące posty.

Obecność w mediach społecznościowych, to również szansa na nawiązanie bliższego kontaktu z graczami. Bukmacherzy umożliwiają swoim odbiorcom napisanie wiadomości, a w wielu przypadkach nawet do tego zachęcają.

Dodatkowo, koszty dotarcia do odbiorców na Facebooku są cały czas niższe od prowadzenia działań w Google. Bukmacherzy chcący reklamować się w wyszukiwarce muszą być przygotowani na wiele obostrzeń i zakazów. Przy dobrze zaplanowanej i zrealizowanej strategii komunikacji w social media, mogą docierać do szerokiego grona odbiorców przy niewielkim zaangażowaniu środków.

Bukmacherzy na Facebooku | Ranking

O tym, jak skutecznie (lub nieskutecznie) radzą sobie zakłady bukmacherskie na Facebooku mówi umieszczone poniżej tabela. Zebrane są w niej szczegółowe informacje dotyczące każdego profilu. Jednocześnie analizie poddaliśmy tylko profile bukmacherów, którzy znajdują się w rankingu na stronie najlepsibukmacherzy.pl.

W zależności od tego jakie kryterium weźmiemy za kluczowe przy ustalaniu rankingu, wyniki mogą się różnić, o czym już za chwilę.

Przedmiotem badania jest nie tylko liczba fanów oraz aktywność na Facebook (ilość postów), ale przede wszystkim aktywność użytkowników danego profilu. Ich poziom zaangażowania najlepiej obrazuje wskaźniki SII (Social Interaction Index). Do jego określenia pod uwagę brane są posty, komentarze, reakcje, i udostępnienia na stronie. SII pozwala bezpośrednio​ porównywać strony o różnej wielkości.

social interaction index SII formuła

Wskaźniki SII (social interaction index) | NapoleonCat

Ważnym kryterium oceny jest również wskaźnik ER (Engagement Rate). Ilustruje on, jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie. Wartość liczona jest na podstawie stosunku liczby interakcji pod postem (reakcje, komentarze, udostępnienia) do liczby fanów w dniu publikacji treści.

W obu wskaźnikach im jest on większy tym lepiej świadczy o tym jak dany profil jest zarządzany.

engagement rate er formuła

Wskaźniki SII (social interaction index) | NapoleonCat

 

Licencjonowani bukmacherzy na Facebooku | Statystyki

BukmacherOd kiedy na FB?Ilość postów (01.2020)Liczba polubień
(stan na 01.02.2020)
SIIER
STS
facebook.com/StarTypSport
2010.06.16
16516595636.0550.331
eTOTO
facebook.com/etotopl/
2018.07.13219689344.5124.328
LV BET
facebook.com/LVBETPL/
2016.08.061512539219.2770.662
Fortuna
facebook.com/eFortunaPL/
2012.05.16836920751.8380.691
Totolotek
facebook.com/TotolotekPL/
2016.08.0946106233.0620.196
TOTALbet
facebook.com/totalbetpl/
2017.11.23842561580.7933.368
forBET
facebook.com/forBETBukmacher/
2014.04.172262886985.3502.480
BETFAN
facebook.com/BETFANPL/
2018.10.31128501550.0556.362
Milenium
facebook.com/MileniumZaklady/
2019.02.067520346.4481.120
Betclic
facebook.com/BetclicPolska/
2019.04.238721549439.6180.312

– Dane dotyczące SII oraz ER pochodzą z aplikacji NapoleonCat i obejmują styczeń 2020.

Na Facebooku najliczniejsze grono fanów posiada bukmacher Betclic – na koniec stycznia 2020 było to 215 494. Warto jednak zaznaczyć, że prowadzony przez nich profil ma charakter korporacyjny – kierowany jest nie tylko do klientów w Polsce, ale na cały świat.

Na drugim miejscu pod względem liczby polubień jest STS. Największy polski bukmacher zgromadził na swoim profilu 165 956 fanów. Zrealizował to w niespełna 10 lat.

Zobacz też: Zasięgi bukmacherów w social media

Przy ocenie skuteczności działań w social media, dużo ważniejsze od liczby polubień są parametry dotyczące zaangażowania i aktywności fanów. Najwyższym wartością wskaźnika SII (ilości interakcji) w przeciągu całego badanego okresu wyróżnia się bukmacher forBET. Największą liczbę interakcji zdobył w styczniu ten oto post.

forbet facebook

Równie dobrze interakcje zbierają tacy bukmacherzy jak Fortuna, BETFAN oraz TOTALbet. I to właśnie do ostatniej z tych firm należy post, który zebrał największą liczbę reakcji spośród wszystkim bukmacherów w styczniu 2020 (3,6 tys. like, 476 komentarzy, 75 udostępnień). Co to było?

piotr zyla totalbet

Pod postem z życzeniami dla Piotra Żyły rozpętała się lawina komentarzy, reakcji i udostępnień. Trudno się temu dziwić, skoczek dzięki swoim nieszablonowym wypowiedziom należy do najbardziej lubianych sportowców w kraju.

 

 

Najlepszą wartością wskaźnika ER, który obrazuje jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie, odznaczył się w styczniu 2020 BETFAN. Post z dokonaniami Leo Messiego zdobył ponad 2000 reakcji (1,7 tys. like, 79 komentarzy, 39 udostępnień), co stanowiło 43 proc. liczby fanów profilu.

betfan bukmacher na fb

Zdecydowanie najgorzej z angażowaniem fanów radzą sobie bukmacherzy Milenium oraz Totolotek. Próżno szukać na ich profilach postów, które poruszyłby fanów. Największą liczbę interakcji zebrała informacja o tym, że Łukasz Podolski został ambasadorek marki Totolotek. Co i tak nie może się równać z dokonaniami konkurencji.

Warto zwrócić również uwagę na liczbę postów udostępnianych miesięcznie, ponieważ różnice między poszczególnymi bukmacherami są bardzo duże. Najwięcej publikuje forBET, na którego profilu w styczniu pojawiło się aż 226 postów. Niewiele mniej contentu pojawi się na koncie eTOTO – 219. Na drugim biegunie jest wspomniany już Totolotek, na którego stronie pojawiło się tylko 46 postów.

Jakie treści umieszczają buki na FB?

Przyglądając się bliżej strukturze publikowanych postów, zauważyć można, że zdecydowanie dominują zdjęcia oraz materiały video. Publikowanie samych postów z treścią, czy też umieszczenie linków stanowi niewielki procent wszystkich postów.

Oferowane przez bukmacherów treści można określić mianem luźnego contentu. Dominują przede wszystkim posty powiązane z tematyką sportową oraz zabawne memy i zdjęcia. Dotyczą one głównie najważniejszych wydarzeń, meczów i rekordów ustanowionych przez sportowców z różnych dyscyplin. Znaleźć można również zapowiedzi spotkań, zarówno w formie materiałów video, jak i grafik.

Jak angażować odbiorców w social media?

Angażowaniem użytkowników SM jest sporym wyzwaniem, z którym mierzą się działy marketingu firm bukmacherskich. Spadające zasięgi organiczne wymuszają poszukiwania kreatywnych sposobów na zdobycie uwagi fanów. Nie jest to proste, ale możliwe. Jak wskazują eksperci, użytkownicy portali społecznościowych częściej poszukują na nich rozrywki, niż wartościowego contentu. Warto zatem dać im rozrywkę i to w odpowiednim czasie!

Kiedy prześledzimy posty bukmacherów, które uzyskały największe zaangażowanie, to można zauważyć jedną rzecz – były one publikowane w czasie lub chwilę po zakończeniu danego wydarzenia. Przykładem mogą być grafiki informująca o wygranej Dawida Kubackiego w Konkursie Czterech Skoczni wrzucona kilka minut po zakończeniu konkursu.

 

sts ranking
STS
ranking popularnosci bukmacherow na facebooku
Totalbet

 

Czy bukmacherzy na EURO 2020 będą mieli okazję do takich angażujących postów? Czy Biało-czerwoni zgodnie z oczekiwaniami analityków, wyjdą z fazy grupowej i będzie czym się dzielić na FB? Trzymamy kciuki by tak się stało!

Czytaj też: Plan przygotowań Polaków do EURO 2020 – z kim zagramy przed Mistrzostwami?

Innym sposobem angażowania fanów są organizowane przez bukmacherów konkursy. A jaki typ konkursu najlepiej sprawdzi się wśród klientów zakładów? Oczywiście z zadaniem wytypowania poprawnego wyniku. Poniżej przykład takiej akcji zorganizowanej przez zakłady bukmacherskie Fortuna.

fortuna bukmacher na fb

Innym typem postów, które zatrzymują uwagę odbiorców są zabawne treści, memy, czy też filmiki. Jak wcześniej wspomnieliśmy, Facebook jest miejscem, w którym poszukuje się rozrywki. Warto zatem ją dostarczyć.

Tak na przykład zrobili bukmacherzy tacy, jak Betclic, czy też Fortuna. Wrzucone niżej posty, należały do najpopularniejszych na ich profilach w ostatnim miesiącu.

fortuna bukmacher na fb
Fortuna
betclic bukmacher na fb
Betclic

Po przeanalizowaniu profili dziesięciu firm oferujących zakłady wzajemne, którzy znajdują się w naszym rankingu bukmacherów 2020, zauważyć można, że najmniej zaangażowania generują posty z zapowiedziami spotkań. Bez względu na dyscyplinę, czy też rozgrywki, tego rodzaju treści generują maksymalnie kilkanaście polubień.

 

forbet profil bukmachera na facebooku
forBET
etoto bukmacher na facebooku
ETOTO
sts profil na facebooku
STS

Jak bukmacherzy tworzą społeczności w Social Media?

Firmowe konto i umieszczane na nim posty, to nie jedyne możliwości promowania marki na Facebooku. Platforma społecznościowa oferuje dużo więcej możliwości – między innymi zakładanie grup oraz organizacja wydarzeń. Z tych opcji stosunkowo rzadko korzystają zakłady bukmacherskie. Firmami, które posiadają swoje grupy na FB są:

  • STS – facebook.com/groups/134303894015455/
  • forBET – facebook.com/groups/forbetrunners/
  • Totolotek – facebook.com/groups/1876120129174174
  • Totalbet – facebook.com/groups/194249307947724/

To o tyle zaskakujące, zwłaszcza w kontekście zmian, które mają jeszcze mocniej ograniczyć zasięgi organiczne profili. Wykorzystanie grup może nieść ze sobą wiele korzyści dla firm i marek, które prowadzą swoje działania reklamowe na Facebooku.

Równie rzadko bukmacherzy korzystają z opcji organizacji wydarzeń w mediach społecznościowych. To również ciekawa forma poinformowania o imprezie, którą swoją nazwą firmuje bukmacher. Z takiej możliwości skorzystały w ostatnim czasie tylko forBET oraz LV BET – trzeba jednak przyznać, że wydarzenia nie cieszyły się wielkim powodzeniem.

 

lv bet bukmacher
LV BET
ranking popularnosci bukmacherow na facebooku
forBET

Prowadzenie ciekawego profilu w mediach społecznościowych jest sporym wyzwaniem. Wymaga zaangażowania 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W końcu najbardziej angażujące treści to te, które są umieszczone w czasie spotkań lub chwilę po ich zakończeniu.

Do obsługi marketingowej potrzebne jest zatem co najmniej kilka kreatywnych i pracowitych osób. Wysiłki mogą się jednak opłacić. Fani marki na Facebooku, mogą stać się wiernymi fanami bukmachera, co w prostej linii przekłada się na wzrost przychodów.

🏆 NAJLEPSZY BUKMACHER?

Zobacz opinię Mariusza Pudzianowskiego! →

5/5 - (Ilość głosów: 2)
Udostępnij
Tweetuj

RANKING ZAKŁADÓW BUKMACHERSKICH - CZERWIEC 2025

Ten ranking to lista legalnych bukmacherów w Polsce, którzy zgodzili się poddać publicznej ocenie. Od wielu miesięcy typerzy, fani sportu, klienci firm bukmacherskich oraz Redakcja tworzą ranking na najlepszego bukmachera internetowego. A jaki jest TWÓJ ulubiony bukmacher?

  • Miejsce w rankingu
    flaga polski Legalni bukmacherzy
    Więcej o bukmacherze
    Szybkie
    Konto
    Min.
    Wpłata
    Kod do rejestracji
    Strona Bukmachera
  • 1
    miejsce
    Fuksiarz - opinie i recenzja polskiego bukmachera z wielkimi aspiracjami
    • Zwrot do 1000 PLN bez obrotu 💪
    • Wyróżnik: Freebet 50 PLN w aplikacji ❤️
    informacje
    - Rejestracja w mniej niż 1 minutę
    - Tylko podstawowe dane osobowe
    - Bez skanu dowodu osobistego
    - Konto ważne 30 dni
    - Brak wypłat
    - Suma stawek maks. 5000 PLN
    - Maks. wygrana na 1 kuponie: 2279,99 PLN
    1 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Sprawdź
    Fuksiarz - opinie i opis
  • 2
    miejsce
    Superbet - opinie graczy i kompendium wiedzy o legalnym bukmacherze. Sprawdź ofertę i opis
    • Bonus: 3755 PLN z kodem "WiecejPLN" 💚
    • Wyróżnik: SuperPrzewaga
    informacje
    - Rejestracja w mniej niż 1 minutę
    - Tylko podstawowe dane osobowe
    - Bez skanu dowodu osobistego
    - Maks. depozyt 5000 PLN
    - Maks. wygrana 2279,99 PLN
    - Ważność konta 30 dni
    - Brak wypłat
    1 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Sprawdź
    Superbet - opinie i opis
  • 3
    miejsce
    Lebull - bukmacher, który chce się rozwijać
    • Bonus: 950 PLN + 5 PLN z kodem "WiecejPLN" 💙
    • Wyróżnik: ByczaPrzewaga
    informacje
    - Rejestracja w mniej niż 1 minutę
    - Tylko podstawowe dane osobowe
    - Bez skanu dowodu osobistego
    - Maks. depozyt 5000 PLN
    - Ważność konta 30 dni
    - Brak wypłat
    20 PLN
    Nowy gracz?
    Kopiuj kod
    Sprawdź
    Lebull - opinie i opis
Zobacz cały ranking

O nas

Znajdziesz u nas listę legalnych bukmacherów online, przeczytasz wartościowe artykuły i najnowsze informacje oraz dowiesz się więcej o skutecznym obstawianiu. Wszelkie treści zawarte w Serwisie najlepsibukmacherzy.pl mają charakter jedynie informacyjny i marketingowy. Usługodawca nie nakłania i nie zachęca do brania udziału w grach hazardowych.

Materiały publikowane w Serwisie odzwierciedlają opinie, poglądy, wiedzę oraz doświadczenia autorów oraz osób, z którymi prowadzą rozmowy. Nie są one jednak formą indywidualnego doradztwa w żadnej kwestii.

18+

Hazard związany jest z ryzykiem utraty środków i uzależnienia. Tylko dla osób pełnoletnich (18+). Obstawiaj wyłącznie u legalnych bukmacherów. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi.

Współpracujemy z większością polskich firm bukmacherskich, ale nie nakłaniamy do korzystania z żadnej z nich. Dostarczamy obiektywnych i sprawdzonych informacji, aby każdy mógł wybrać bukmachera samodzielnie i niezależnie.

Strona zawiera linki afiliacyjne. Nie ponosisz z tego powodu żadnych dodatkowych kosztów, a pomagasz w ten sposób wspierać rozwój serwisu. Dziękujemy!

Posiadamy certyfikat neutralnej środowiskowo strony internetowej. Inwestujemy w odnawialne źródła energii, by zrównoważyć emitowany przez nas ślad węglowy

Menu

  • Strona główna
  • Kalkulator Ofert Bukmacherskich
  • Ranking bukmacherów
  • BETFAN kod promocyjny
  • Obstawianie meczów online
  • Blog
  • Wyszukaj
  • Kontakt
  • Klauzule RODO
  • Polityka Cookies
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • [wt_cli_manage_consent]

ABC obstawiania

  • Jak i gdzie obstawiać sporty walki?
  • Jak i gdzie obstawiać skoki narciarskie?
  • Jak i gdzie obstawiać żużel?
  • Jak i gdzie obstawiać tenis?
  • Co to jest handicap?
  • Co to jest marża bukmacherska?
  • Obstawianie sportów wirtualnych
  • Co to zakłady na żywo – live betting
  • Co to jest bezpieczny kupon?
  • Co to znaczy under/over
  • Co to DNB?
  • Jak sobie poradzić z uzależnieniem od hazardu?
  • Infografika o bukmacherach
  • Zmiany po ustawie hazardowej w 2017
Podmioty, które uzyskały zezwolenie Ministra Rozwoju i Finansów na urządzanie i prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet: E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o., FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., STS S.A., Traf - Zakłady Wzajemne Sp. z o.o., TOTOLOTEK S.A., LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o., SUPERBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o., TOTALBET ZAKŁADY BUKMACHERSKIE Sp. z o.o., forBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o., BestBet Sp. z o.o., Cherry Online Polska Sp. z o.o., BEM Operations Limited, BetFan Sp. z o.o., eWinner Sp. z o.o., Polski Bukmacher Sp. z o.o., Mr BET zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., GO BET Sp. z o.o., Bukmacherska Sp. z o.o., FUN PROJECT Sp. z o.o., Silesia Entertainment Sp. z o.o., GM Gaming Limited, True Sport   Sp. z o.o.. Aktualną listę podmiotów sprawdzisz na stronie MF.   Strona przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich (18+). Serwis nie nakłania ani nie zachęca do brania udziału w grach hazardowych. Hazard może uzależniać. Zawieranie zakładów na stronach internetowych firm, które nie posiadają licencji polskiego Ministerstwa Finansów na zawieranie zakładów wzajemnych jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi. Jeśli chcesz obstawiać zakłady, rób to wyłącznie u legalnych bukmacherów. Bukmacherzy ujęci w rankingu, według wiedzy właściciela serwisu najlepsibukmacherzy.pl, działają na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. Serwis podaje numery licencji bukmacherów, nadawanych zgodnie z ustawą o grach hazardowych. Użytkownik może również samodzielnie zweryfikować, czy dany bukmacher posiada wymaganą licencję. Sponsorami strony są: Fortuna, Fuksiarz, BETFAN, Superbet, Betcris, LV BET, PZ Buk, eTOTO, Totalbet, forBET.   Autorzy materiałów zewnętrznych: Mockup - Aleksandr_samochernyi, ikona 18+ VINZENCE STUDIO


Dołącz do społeczności i oczekuj pierwszej edycji newslettera!



Tylko dla pełnoletnich

Serwis prowadzony jest legalnie w Polsce. Nie nakłaniamy ani nie zachęcamy do brania udziału w grach hazardowych. Hazard może uzależniać i prowadzić do strat finansowych. Pozostając na stronie zgadzasz się z regulaminem strony.

Rozwiń informacje o przetwarzaniu cookies...

Administrator w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez Administratora w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez Administratora oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.

Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatności.

Przed wejściem, musisz również potwierdzić swoją pełnoletność.