W ramach rozwoju swojego produktu na polskim i zagranicznym rynku, STS uruchomił innowacyjny widżet pt. „Betbooster” oparty na sztucznej inteligencji. Jego zadaniem jest ułatwić proces obstawiania. Jak? O tym poniżej.
Czym jest i jak działa Betbooster?
Betbooster to narzędzie bazujące na uczeniu maszynowym (tzw. machine learning), które dostarcza graczowi wskazówki sportowe (na bazie danych statystycznych) dotyczące zdarzeń, które ten chciałby obstawić. Zdarzenia dotyczą zarówno oferty pre-match jak i zakładów na żywo.
Jak sprawdza się ten widżet podczas obstawiania zakładu? W praktyce, „Betbooster” przedstawia graczowi garść statystyk dotyczących zdarzeń, które ten chciałby obstawić. System działa intuicyjnie i zaproponuje sam zakłady najbardziej pasujące do tego, co można wyczytać z ostatnich spotkań analizowanych drużyn. Aby zilustrować działanie widżetu posłużyliśmy się poniżej wybranym meczem piłkarskim ze strony bukmachera.
Innymi słowy, jeśli dany zespół np. traci dużo bramek na wyjazdach, to „Betbooster” zaproponuje taki właśnie zakład.
„Betbooster” działa w aplikacjach mobilnych (iOS, Android), na internetowych witrynach bukmachera – zarówno tej krajowej jak i zagranicznych.
Początkowo „Betbooster” wprowadzony został dla piłki nożnej. Natomiast teraz można takie wskazówki znaleźć m.in. w tenisie ziemnym, koszykówce. Docelowo widżet ma być dostępny w kilkunastu dyscyplin z oferty bukmachera.
Sprawdź też: Jak obstawiać tenis? Praktyczny poradnik bukmacherski
Podmiotem odpowiedzialnym za to narzędzie jest pochodząca z Izraela firma – LVision. Jako pierwsza na rynku zaczęła wykorzystywać połączenie pomiędzy sztuczną inteligencją i algorytmami, a danymi historycznymi oraz “live” wydarzeń sportowych,”. Legalny bukmacher STS uzyskał wyłączną licencję na ten produkt na terenie Polski.
Nawiązanie współpracy pomiędzy największym polskim bukmacherem, a swoją firmą tak skomentował założyciel i dyrektor generalny LVision – Ido Lazar:
„STS to czołowa marka na jednym z najszybciej rosnących rynków Europy, a my jesteśmy zachwyceni, że osiągnęliśmy z nimi umowę na wyłączność”.
Jak nowe narzędzie przyjmą typerzy? Czy podpowiedzi pomogą w tworzeniu kuponów bukmacherskich, które będą wygrywały? O tym przekonamy się zapewne niebawem.