To naprawdę świetna okazja, zwłaszcza dla entuzjastów Lecha Poznań. W wyniku współpracy Superbet (sponsora strategicznego klubu) z Canal+ na charytatywnej aukcji licytowane jest uczestnictwo w dniu meczowym Kolejorza z perspektywy nadawcy telewizyjnego. Wszystkie zgromadzone środki zostaną przekazane na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która w tym roku wspiera hasło: “Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”.
Co znajdziesz w artykule?
Zaproszenie na mecz Lecha Poznań do wylicytowania
– Cieszymy się, że zarówno Canal+, jak i nasi partnerzy z Lecha błyskawicznie podchwycili pomysł na wspólne wsparcie WOŚP – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska. – Jako sponsor Kolejorza zawsze staramy się na pierwszym miejscu stawiać kibiców i dawać im coś super. Stąd chęć połączenia naszych partnerów i zaproponowania fanom niezwykłego doświadczenia na stadionie przy Bułgarskiej. Jesteśmy przekonani, że to będzie dzień, który zapamiętają na długo. A co najważniejsze, środki pomogą skutecznie leczyć choroby płuc po pandemii koronawirusa.
Przeczytaj również: Bukmacher Superbet wiceliderem polskiego rynku zakładów online za rok 2023
Transmisje telewizyjne meczów PKO BP Ekstraklasy realizowane przez Canal+ utrzymują najwyższy poziom na arenie europejskiej. Fani regularnie mogą śledzić te wydarzenia na kanałach Canal+ oraz w serwisie streamingowym. Superbet, bukmacher będący partnerem zarówno Canal+, jak i Lecha Poznań, postanowił przybliżyć kibicom pracę mediów w dniu meczowym. Osoba, która wpłaci najwyższą kwotę na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, otrzyma dwuosobową przepustkę, pozwalającą nie tylko na obserwację meczu Kolejorza zza kulis telewizyjnych, lecz także na przyjrzenie się klubowi od kuchni. Zwycięzca będzie miał szansę wybrania dowolnego domowego spotkania Lecha w rundzie wiosennej PKO BP Ekstraklasy, w tym między innymi hitowego meczu z Legią Warszawa przy Bułgarskiej.
Drzwi, które zazwyczaj otwierają się wyłącznie dla dziennikarzy, zostaną teraz szeroko otwarte dla zwycięzcy aukcji. Ta wyjątkowa osoba będzie miała okazję zajrzeć w każdy zakamarek, zaczynając od miejsc komentatorów, poprzez wozy transmisyjne, aż po strefę mieszaną oraz salę konferencyjną. To wyjątkowe doświadczenie pozwoli zwycięzcy spojrzeć zza kulis i zobaczyć rzeczy, które zazwyczaj pozostają poza zasięgiem zwykłego widza. – Chcemy sprawić, żeby zwycięzca licytacji poczuł się pełnoprawną częścią ekipy Canal+ i przeżył niespotykane dotąd sportowe emocje. Cieszymy się, że możemy wspólnie wesprzeć WOŚP, jednocześnie robiąc coś atrakcyjnego dla kibiców – dodaje Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w Canal+.
Runda wiosenna PKO BP Ekstraklasy przy Bułgarskiej zapowiada się bardzo interesująco. Można w ciemno założyć, że dla zwycięzcy aukcji perspektywa wizyty na Enea Stadionie stanie się jeszcze bardziej niezwykła. Czekają go emocjonujące wydarzenia i unikalne przeżycia, gdyż otoczenie mecz Lecha od kuchni na pewno dostarczy niezapomnianych wrażeń. – Ze strony klubu dopilnujemy, żeby nasz gość mógł przyjrzeć się nie tylko pracy ekipy telewizyjnej, ale też poznał dzień meczowy z perspektywy klubu. Mało kto zdaje sobie sprawę, ile drobnych i większych elementów składa się na matchday experience. Pokażemy, jak sprawna maszyna jest potrzebna do zapewnienia kibicom doświadczeń na najwyższym poziomie – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor sprzedaży B2B w Lechu Poznań.
Przeczytaj również: Foot Truck jest super! Superbet wjeżdża w 2024 rok z głośną współpracą
Gdzie znaleźć aukcję?
Tę wyjątkową nagrodę można zdobyć poprzez licytację dostępną w tym miejscu. Aukcja będzie trwać do 1 lutego 2024 roku. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w tym wydarzeniu, aby wspólnie z Lechem Poznań, Canal+, bukmacherem Superbet oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy grać do końca świata i jeden dzień dłużej.