Ofensywa medialna wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w 2024 roku. Planując działania w okresie, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na YouTube. – Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Projekt, który od lat współtworzą Jakub Polkowski i Łukasz Wiśniowski, ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YT, a najciekawsze materiały przekraczają pół miliona wyświetleń. Może też pochwalić się zaangażowaną społecznością oraz, co było jednym z kluczowych argumentów, wysokim poziomem merytorycznym treści. Autorzy, którzy odpowiadali za sukces kanału „Łączy nas piłka” i przybliżali Polakom piłkarską reprezentację Polski w czasach jej prosperity pod wodzą Adama Nawałki wykorzystują zdobyte doświadczenie i kontakty, aby dostarczać fanom futbolu atrakcyjne materiały. Z łatwością docierają do interesujących rozmówców, nie tylko przybliżając internautom ich sylwetki, ale również potrafiąc ich otworzyć, wydobywając nieznane opowieści i anegdoty.
Przeczytaj również: Superprzewaga w skokach narciarskich i inne atrakcje od Superbet
– Uważnie dobieramy współprace, zwracając uwagę nie tylko na liczby i zasięgi, ale również na merytorykę, wysoki poziom treści i zaangażowanie społeczności. Nie zależy nam na sensacji i suchych klikach. Chcemy zawsze angażować się w projekty, które dają kibicom jakość. To ona jest dla nas kluczowa tak przy pracy nad własnym produktem, jak i podczas decydowania o partnerach. Foot Truck łączy to, czego szukamy na YouTube, pozwalając nam być ważną częścią kolejnego projektu ważnego dla fanów futbolu. To szczególnie ważne w kontekście nadchodzących mistrzostw Europy, ale mamy pomysł na tę współpracę nie tylko w kontekście wielkiego turnieju – tłumaczy Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
View this post on Instagram
Współpraca Superbetu z Foot Truckiem została zawarta na cały rok 2024. W jej ramach na kanale YT powstaną autorskie formaty wideo na Euro 2024, jak również szerokie spektrum futbolowych treści, które będą angażować fanów od stycznia do przynajmniej – grudnia bieżącego roku.
Przeczytaj również: Superbet Poland Darts Masters 2024 odbędzie się w Polsce. W Gliwicach wystąpią największe gwiazdy!
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Superbetem jako nowym stałym partnerem. Szanujemy naszych widzów, a jakość i profesjonalizm są dla nas kluczowe przy podejmowanych współpracach. W przypadku Superbetu byliśmy pewni, że oba te warunki zostały spełnione. Już w poprzednim roku odcinki z ambasadorami Superbetu, Sławomirem Peszką i Jerzym Dudkiem, były jednymi z najlepiej oglądanych odcinków Foot Trucka i cieszymy się, że udało się wypracować wzajemne zaufanie i zrozumienie celów obu stron – podkreśla Łukasz Wiśniowski, a Kuba Polkowski dodaje: – Partnerstwo ogłaszamy w ekscytującym piłkarsko okresie, przed nadchodzącym Euro 2024, na którym wszyscy spodziewamy się zobaczyć reprezentację Polski, czy kolejnymi występami polskich klubów w europejskich pucharach. Planujemy sporo ciekawych aktywacji dla klientów Superbetu i naszych widzów, nie tylko dotyczących mistrzostw Europy. Ta współpraca otwiera sporo ekscytujących możliwości dla obu stron i jesteśmy pewni, że nasi widzowie również je docenią.