Już w najbliższy weekend rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. Na mroźnej Rukatunturi położonej nieopodal Kuusamo Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną pierwszy sezon w historii, w którym najlepsi skoczkowie świata odwiedzą aż trzy polskie skocznie. Do tradycyjnych w kalendarzu Zakopanego i Wisły dołączy Szczyrk. Poza sportowymi emocjami, dzięki marce Superbet, czyli oficjalnemu bukmacherowi PZN, na kibiców czekają liczne atrakcje.
To drugi sezon partnerstwa najdynamiczniej rozwijającego się bukmachera na polskim rynku i Polskiego Związku Narciarskiego. W nadchodzącym półroczu oprócz klasycznych świadczeń brandingowych (OOH, ekspozycja marki na skoczniach podczas polskich konkursów PŚ i innych imprez organizowanych przez PZN) Superbet zamierza mocno postawić na dodatkowe aktywacje dla kibiców na skoczniach.
Przeczytaj również: Bukmacher Superbet wspólnie z kibicami już wspiera młodych zawodników Lecha Poznań
– Podczas każdego z polskich konkursów nie tylko będziemy mocno widoczni, ale przede wszystkim damy dużo dodatkowej wartości zgromadzonym na obiekcie kibicom. Pierwszy w historii narciarski “trójskok” po polskich skoczniach, czyli zawody w Zakopanem, Wiśle i Szczyrku, będzie dużym świętem dla kibiców. Chcemy być jego ważną częścią. Dlatego pod skoczniami przygotujemy duże strefy kibica Superbet, w których będzie można spróbować swoich sił w różnych konkursach i zgarnąć atrakcyjne nagrody. Przygotujemy też masę zimowych gadżetów dla kibiców, dzięki którym kibicowanie naszym skoczkom będzie jeszcze bardziej super! – podkreśla CEO Superbet Polska, Łukasz Seweryniak.
Bukmacher zaplanował też szeroko zakrojone działania CSR, których kluczowym momentem będą konkursy na Wielkiej Krokwi. – Na razie nie chcemy wszystkiego zdradzać, ale mogę uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć, że o akcji będzie na pewno… bardzo cicho – uśmiecha się dyrektor marketingu Superbet Katarzyna Gawlik. Superbet planuje również szeroko wykorzystywać współpracę z Kanałem Sportowym do promocji wspólnych działań z PZN na YouTube.
Superprzewaga również na skoczniach
Bukmacher przygotował szczególną oprawę rozpoczynającego się sezonu również dla swoich klientów. Po raz pierwszy w historii w konkursach indywidualnych o Puchar Świata będzie obowiązywała Superprzewaga – sztandarowa promocja Superbet, w ramach której przy określonej przewadze danej drużyny czy zawodnika, kupony w wybranych dyscyplinach są rozliczane jako wygrane niezależnie od końcowego rezultatu. I tak klienci, którzy np. obstawią wygraną Kamila Stocha w Ruce, będą mogli cieszyć się z wygranej już po pierwszej serii, jeżeli nasz mistrz będzie prowadził z przynajmniej trzypunktową przewagą, nawet gdyby w drugiej serii obniżył loty. Warto zwrócić uwagę również na dodanie do zakładów na skoki narciarskie Superbets, czyli możliwości łączenia różnych zdarzeń dotyczących jednych zawodów na jednym kuponie, tak aby stworzyć idealną kombinację.
Przeczytaj również: Superbet Poland Darts Masters 2024 odbędzie się w Polsce. W Gliwicach wystąpią największe gwiazdy!
– To jednak nie wszystko – podkreśla Seweryniak i dodaje: – Nasza oferta zakładów na skoki po pierwsze będzie zupełnie inaczej wyglądać i zyska wizualnie, ale co ważniejsze będzie znacznie szersza niż do tej pory. Wprowadzamy rywalizację head to head, zakłady na zajęcie przez danego zawodnika określonego miejsca, a nawet o to, który z pary skoczków otrzyma wyższe noty od sędziów. Będzie też zdecydowanie szersza niż do tej pory oferta zakładów live. Skoki narciarskie to bezapelacyjnie zimowy sport numer jeden w Polsce i chcemy budować jego atrakcyjną teraźniejszość i przyszłość wspólnie z PZN. Podobnie jak nasz partner mierzymy wysoko i uważamy, że w przypadku skoków szczególnie trafne jest powiedzenie “sky is the limit”.