Paweł Lebda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Netpositive Paweł Lebda” (numer REGON: 360263516, NIP: 8661650503, dalej: „NetPositive”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez Netpositive w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez Netpositive oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
Polska firma sponsorem Interu
Stało się. Do tej pory to zagraniczne firmy sponsorowały nasze kluby piłkarskie, a teraz doczekaliśmy się transferu zwrotnego. Krakowska firma Oknoplast, która zajmuje się produkcją okien PVC oraz drzwi zewnętrznych, od dzisiaj stała się jednym z głównych sposnorów znanego na całym świecie klubu – Interu Mediolan.
Ten krok podyktowany jest chęcią zwiększenia udziałów polskiej firmy w swojej branży na rynku włoskim, na którym jest obecna już od 2007 roku. W przeciągu kilku ostatnich lat objęła znaczną część rynku, stając się wiceliderem.
Logo Oknoplastu, zostanie umieszczone na Stadio Giuseppe Meazza, jak i w ośrodku treningowym Interu Centro Sportivo Angelo Moratti oraz na oficjalnej stronie internetowej Interu. A gdzie można obstawiać ligę włoską, dowiesz się tutaj.
Firma Oknoplast powstała w 1994 roku i zatrudnia obecnie ponad 1000 osób i jest obecna na wielu europejskich rynkach.
Autor: eurofutbol.pl