Piłkarski klub Motor Lublin pozyskał nowego sponsora strategicznego. Występujących aktualnie w eWinner 2 lidze żółto-biało-niebieskich wesprze legalny bukmacher forBET. Umowa operatora z lubelską ekipą będzie obowiązywać przez aż 5 lat.
Przeczytaj również: Bukmacher Noblebet sponsorem Widzewa Łódź
Na mocy kontraktu w sezonie 2021/2022 logotyp bukmachera forBET pojawi się na koszulkach meczowych piłkarzy Motoru Lublin oraz na sprzęcie sztabu szkoleniowego. Oprócz tego w planach są oferty specjalne i akcje promocyjne dla kibiców. Z udziałem w rynku na poziomie 6,6 proc. forBET według danych za 2020 rok jest trzecią najsilniejszą siłą bukmacherską w Polsce – tylko za STS i Fortuną. – Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Marta Daniewska, prezes zarządu Motor Lublin SA.
Sprawdź też: Bukmacher LV BET nadal sponsorem Wisły Płock
Żółto-biało-niebiescy w kampanii 2021/2022 rywalizują na trzecim szczeblu rozgrywek w naszym kraju, ale włodarze i zawodnicy klubu z Lublina są bardzo ambitni, a ich celem jest jak najszybszy awans do PKO Ekstraklasy. W najwyższej klasie rozgrywkowej Motor Lublin występował w swojej historii przez 9 sezonów. Po raz ostatni taka sytuacja miała miejsce w zmaganiach 1991/1992. – Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę z Motorem Lublin. Zarówno forBET, jak i Motor mają ten sam cel: cały czas się rozwijać i dążyć do realizacji ambitnych celów. Dla forBET jest to umocnienie się na podium wśród największych, polskich firm bukmacherskich, dla Motoru jest to awans do 1. Ligi, a docelowo aż do Ekstraklasy. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele dobrego obu stronom. Kibiców Motoru zapewniam, że forBET na start przygotował dla nich specjalną, dedykowaną ofertę, a w czasie sezonu czekać na Was będzie wiele atrakcji – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.