Bukmacher, który posiada prawie 50% udział w polskim rynku bukmacherskim, przedłużył swoją współpracę z krakowskim klubem o kolejne trzy lata. To już trzecia umowa między obiema stronami. Poprzednia 2-letnia umowa sponsorska obowiązywała od 2017 roku, a pierwsza od 2016 roku.
Umowa między polskim bukmacherem STS a Cracovia zakłada, że firma Mateusza Juroszka, pozostanie oficjalnym bukmacher klubu. W związku z tym dla kibiców Pasów przewidziane są specjalne oferty i wydarzenia. Jakie? Na pewno przewidziana jest dedykowana strefa kibica podczas meczów na stadionie przy ulicy J. Kałuży, specjalne zakłady na mecze Cracovii w Ekstraklasie (i w pucharach europejskich?) oraz różne eventy marketingowe. Być może powróci akcja personalizacji koszulek piłkarskich z lutego tego roku?
Zobacz też: Co to jest handicap? Czym się różni europejski od azjatyckiego?
Logo bukmachera będzie widoczne na rękawkach trykotów piłkarzy, na ściankach prasowych, bannery na stadionie jak i także publikacje w Internecie (strona klubowa oraz media społecznościowe).
Jak mówi prezes STS-u:
“Cracovia jest dla nas bardzo istotnym partnerem, dzięki któremu docieramy z naszym przekazem do wielu kibiców sportowych w całym kraju. STS wyróżnia się zaangażowaniem na tle innych sponsorów.(…)Liczymy, że w trakcie kolejnych trzech lat będziemy dalej wspólnie działać na rzecz rozwoju Pasów.”
W podobnym tonie wypowiada się v-ce prezes Cracovii – Jakub Tabisz:
“Bardzo nas cieszy perspektywa kontynuowania umowy z STS. Współpraca dotychczas układała się wzorowo, a ja przedłużenie jest najlepszym tego dowodem.”
STS to jeden z najbardziej zaangażowanych prywatnych podmiotów w sponsoring polskiego sportu (także i e-sportu), który z pewnością nie powiedział jeszcze ostatniego słowa na tym polu!
źródło: sts.pl