W najbliższych dniach zobaczymy nowy system identyfikacji wizualnej polskiego bukmachera. LV BET Zakłady Bukmacherskie odświeża swoje logo i wygląd serwisu internetowego. Jednocześnie, jak zapewnia Country Manager buka, to nie koniec zmian.
Nowe logo bukmachera już funkcjonuje w sieci na rynku niemieckim i brytyjskim od listopada zeszłego roku. Teraz czas na polski rynek. Zmiany te tak komentuje Łukasz Kieza, CM w LV BET:
„Nowe logo to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników.”
Dodaje także, że w najbliższym czasie nie tylko będzie można zobaczyć na własne oczy te nowości wizualne (dotyczą one także aplikacji mobilnej oraz interfejsów w punktach naziemnych), ale także dojdą nowe funkcje na stronie bukmachera. Dodatkowo, w niedługim czasie mają być zaprezentowane także nowe inwestycje sponsoringowe i reklamowe, które będą elementami większej kampanii dotyczącej odświeżonego logo bukmachera LV BET.
Nowe logo, nowa identyfikacja wizualna ➡ to dopiero początek zmian, które Was czekają w 2⃣0⃣1⃣9⃣ i ułatwią granie z nami❗ 👊
➡ https://t.co/TKq3vEyhDi pic.twitter.com/AzZya3W9Vb
— LV BET (@LVBETpl) 31 stycznia 2019