Superbet, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego, został sponsorem strategicznym Lecha Poznań. To jedna z największych umów w polskiej piłce klubowej, a największa w historii Kolejorza i pierwsza w takiej formule. Współpraca z 8-krotnym mistrzem Polski i 5-krotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 roku i będzie trwać przynajmniej przez trzy lata.
Kontrakt bukmachera Superbet i Lecha Poznań to zupełnie nowy wymiar sponsoringu sportowego. Umowa jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki (m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny), ale również wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom razem z ich nowym sponsorem wspierać klub i jego przyszłość, czyli akademię. Przygotowana została też specjalna akcja na pierwsze 3770 sprzedanych koszulek. Fani będą mogli kupić je ze specjalnym rabatem.
– Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego klubu w Polsce, Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego. Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie – pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy, to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice – na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć – zapowiada Adam Lamentowicz, VP Superbet International.
Przeczytaj również: Bukmacher Betclic oficjalnym partnerem UFC
Na podstawie umowy Superbet zadeklarował, że uruchomiony zostanie mechanizm dodatkowego wsparcia akademii udzielanego wspólnie z kibicami Lecha. 10 proc. każdego pierwszego depozytu oraz 1 proc. rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem „RAZEM” zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów futbolu trenujących w Akademii Lecha Poznań.
– Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie i historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym. Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli akademię – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Żeby zachęcić kibiców Lecha do wspólengo działania i ułatwić decyzję o zakupie nowej koszulki, Superbet przygotował specjalną promocję. Z aplikacją okazaną w sklepie kibica będzie można otrzymać 100 PLN zniżki na jej zakup – pokryje ją oczywiście Superbet. Promocja będzie obejmowała 3770 pierwszych sprzedanych koszulek.
Przeczytaj również: Fortuna oficjalnym bukmacherem żużlowej PGE Ekstraligi
W premierę nowej koszulki i nowego sponsora Lecha Poznań włączyły się też znane osoby związane z Poznaniem. W spocie występują m.in. raper Peja, Michał Wiraszko – frontman zespołu Muchy, Michał Doroszkiewicz – mistrz świata w cukiernictwie, Robert Karger – słynny projektant mody oraz instagramerka sportowa, a jednocześnie pracownica Lech TV – Julia Palko.
Poznań jest super, RAZEM jesteśmy super 🤝 Widzieliście już @SuperbetPL na mieście? 👀 pic.twitter.com/gtnzxOwU7V
— Lech Poznań (@LechPoznan) July 1, 2023
O Superbet
Grupa Superbet to dynamicznie rosnący, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line. Grupa działa na blisko 30 rynkach i zatrudnia ponad trzy i pół tysiąca pracowników na całym świecie. Udziałowcem Grupy jest największy na świecie fundusz private equity – amerykański Blackstone. Superbet inwestuje w innowacyjne oraz autorskie rozwiązania technologiczne. Superbet rozwija się organicznie oraz poprzez akwizycje, zarówno w Europie Zachodniej, jak i w regionie CEE. Grupa na świecie działa pod markami Superbet, Napoleon i Lucky Days. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w oparciu o zezwolenie Ministra Finansów RP w aplikacji mobilnej na systemy iOS, Android oraz na stronie superbet.pl. Firma jest zdobywcą nagród w plebiscycie Nagrody Bukmacherskie 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy Operator Zakładów Sportowych w Regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective „Polskie Nagrody Bukmacherskie”” 2022. Został też wyróżniony w 2022 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie.