Na polskim rynku zakładów wzajemnych konkurencja jest coraz większa, ale okazuje się, że nie zawsze musi ona oznaczać rywalizację na śmierć i życie. Z takiego założenia wyszli bukmacherzy Fuksiarz i Superbet, którzy postanowili razem budować siłę swoich marek poprzez współpracę z Kanałem Sportowym.
Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku przez czterech dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego. W momencie publikacji tego tekstu może się on pochwalić prawie 850 tys. subskrybentów w serwisie YouTube i stanowi tam najsilniejsze polskie medium o tematyce sportowej. – Najpierw był nieśmiały pomysł i pierwsze szkice, jak miałoby to wyglądać. Jednak od samego początku czuliśmy, że w tym projekcie jest potencjał, przecież Polacy żyją sportem, oglądają go i namiętnie komentują – mówi Krzysztof Stanowski. – Kanał Sportowy to dzisiaj jedno z ważniejszych, jeśli nie najważniejsze w Polsce medium stricte sportowe. Każdego dnia dostarczamy naszym widzom nie tylko informacje ze świata sportu, ale tez rozrywkę – dodaje Tomasz Smokowski.
Przeczytaj również: Sebastian Mila został nowym ambasadorem legalnego bukmachera Betcris
Współpraca bukmacherów Fuksiarz i Superbet z Kanałem Sportowym nie wzięła się znikąd. Ambasadorem tego pierwszego operatora od samego początku jest Krzysztof Stanowski, a Tomasz Smokowski został właśnie ambasadorem tego drugiego. Kooperacja zakłada między innymi promowanie marek w czasie trwania najpopularniejszych programów i w serwisach społecznościowych.
– To logiczny krok naprzód, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów. Widzimy duże korzyści ze wspólnych działań zarówno z Kanałem Sportowym, jak również z Superbet. Ta współpraca jest dla nas szansą do rozwoju, ale też dowodem na to, że mimo codziennego konkurowania, jesteśmy w stanie dojść do porozumienia dla osiągnięcia celu. Każda marka chce się rozwijać, chce rosnąć, a naszym zdaniem rozwój idzie w parze ze współpracą – komentuje Marcin Szpalerski, prezes bukmachera Fuksiarz.
Przeczytaj również: Bukmacher GO+bet wreszcie wystartował z ofertą
– W sporcie przede wszystkim chodzi o zdrową rywalizację i dobrą zabawę. Te wartości chcemy przełożyć także na nasz biznes. Współpraca Superbet i Fuksiarza z Kanałem Sportowym to przełomowy krok, gdzie dwóch konkurujących ze sobą operatorów spotyka się przy wspólnym projekcie, by wyznaczać nowe standardy rywalizacji i jednocześnie budować przy tym indywidualną siłę swoich marek. Razem z Fuksiarz.pl chcemy pokazać, że codzienna biznesowa rywalizacja nie stoi na przeszkodzie wspólnym działaniom, wspierającym treści sportowe najwyższej jakości. Ogromnie cieszy nas też fakt dołączenia Tomka Smokowskiego do grona naszych ambasadorów – powiedział Adam Lamentowicz, prezes bukmachera Superbet.