Nowy sezon piłkarski zbliża się wielkimi krokami. Z tego powodu bukmacher Fuksiarz.pl zdecydował się na pionierski ruch i ogłosił partnerstwo z czołową europejską ligą. To pierwsza tego typu współpraca w tej branży w Polsce. La Liga to najwyższa klasa rozgrywkowa w Hiszpanii, a zarazem jedna z najpopularniejszych piłkarskich lig na świecie. Współpraca obu marek została ogłoszona na wyjątkowej konferencji prasowej z udziałem przedstawiciela i ambasadora La Liga. Gościem specjalnym był sam Steve McManaman.
Współpraca z La Liga to przełomowy ruch w branży. Fuksiarz.pl jako pierwszy polski bukmacher decyduje się na kolaborację z europejską ligą TOP 5. – Partnerstwo z La Liga to kolejny, duży krok w rozwoju naszej marki. Pomysły, które będziemy mogli zrealizować dzięki tej współpracy, będą powiewem świeżości na rynku. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w naszym kraju ogłaszamy współpracę na tak szeroką skalę – mówi Aneta Tylicka, Prezes Zarządu w Bukmacherska Sp. z o.o., do której należy brand Fuksiarz.pl.
Zobacz też: Polska przegrała z Mołdawią 2:3, a graczom bukmachera Fuksiarz dzięki Early Payout i tak weszły kupony
Fuksiarz.pl, który podbił polski rynek w 2021 roku, po raz kolejny wchodzi w rolę pioniera i wyznacza nowe trendy w branży. Wcześniej był w naszym kraju prekursorem rozwiązania Early Payout. To unikalna promocja, która polega na tym, że przy dwubramkowym prowadzeniu wytypowanej drużyny mecz zostaje rozliczony jako wygrany bez względu na końcowy wynik. Kolejną ciekawą opcją zaproponowaną przez bukmachera jest Cashback bez limitu na La Liga. Przy spełnieniu odpowiednich warunków gracze mogą odebrać 50% zwrotu za każdy przegrany zakład postawiony na hiszpańską ligę. Partnerstwo z topową europejską ligą pozwala na nowe, innowacyjne realizacje, które z pewnością zachęcą konsumentów do korzystania z oferty Fuksiarza. Współpraca z hiszpańską marką umożliwia również wyjątkowe i wyróżniające się na tle konkurencji kampanie reklamowe.
Z okazji nawiązania współpracy przez bukmachera Fuksiarz z ligą hiszpańską możesz odebrać darmowy zakład w wysokości 20 zł na mecze La Liga. Warunki są następujące: wpłać swój pierwszy depozyt w Fuksiarz.pl i bez względu na wysokość tej wpłaty na Twoje konto gracza trafi freebet 20 zł. Darmowy zakład należy wykorzystać na mecze z oferty La Liga – kupon AKO z kursem każdego zdarzenia min. 1.40. Freebet jest ważny 72h od momentu przyznania.
Sponsoring La Liga został ogłoszony na specjalnej konferencji prasowej, na którą zostali zaproszeni dziennikarze, influencerzy, a także partnerzy biznesowi marki Fuksiarz.pl. Część oficjalną poprowadził jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce – Krzysztof Stanowski. Wydarzenie odbyło się w warszawskim hotelu InterContinental, a gościem specjalnym był ambasador hiszpańskiej ligi – Steve McManaman. To były piłkarz Realu Madryt (1999-2003), który na swoim koncie ma dwa mistrzostwa ligi hiszpańskiej, dwa triumfy w Lidze Mistrzów, a także inne trofea. Legendarny Anglik odpowiadał na pytania dziennikarzy oraz pozował do zdjęć. Dodatkową atrakcją była możliwość wykonania fotografii na tle repliki pucharu, który otrzymują zwycięzcy rozgrywek La Liga. Podczas konferencji nie zabrakło też wydarzeń specjalnych – symbolicznej wymiany koszulek oraz pokazów tanecznych i sportowych.
Zobacz też: Kalendarz wydarzeń sportowych 2023
La Liga to prywatne stowarzyszenie odpowiedzialne za organizacje zawodowych i krajowych rozgrywek piłkarskich. Składa się z 20 klubów grających w LALIGA EA Sports, czyli pierwszej lidze oraz 22 drużyn, rozgrywających swoje mecze w drugiej – LALIGA Hypermotion. Posiada ponad 200 milionów obserwujących na wszystkich platformach społecznościowych, a z odbiorcami komunikuje się w 16 językach. Stowarzyszenie jest także aktywne społecznie – dzięki swojej fundacji to pierwsza profesjonalna liga piłkarska na świecie, która organizuje rozgrywki dla zawodników z niepełnosprawnością – LALIGA Genuine. Hiszpańska marka może pochwalić się najbardziej rozbudowaną, międzynarodową siecią podmiotów sportowych – dzięki nim jest obecna w 41 krajach. – Partnerstwo z Fuksiarzem jest dla nas ważne. Nasza współpraca zapewni polskim fanom La Liga możliwość bliższego poznania hiszpańskich klubów i przeżycia z nimi wyjątkowych doświadczeń – mówi Oscar Mayo, La Liga Executive Director.