Paweł Lebda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Netpositive Paweł Lebda” (numer REGON: 360263516, NIP: 8661650503, dalej: „NetPositive”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez Netpositive w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez Netpositive oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
Betclic i Piast Gliwice razem przez najbliższe 2 sezony
Dopiero co ochłonęliśmy po tym jak na naszym rynku ponownie zadebiutował Betclic, a tu kolejna informacja. Nowy legalny bukmacher został oficjalnym sponsorem Piasta Gliwice. Umowa sponsorska została zawarta na okres 2 lat.
Ubiegły sezon dla zespołu z Gliwic był wyjątkowym. Pod wodzą trenera W. Fornalika drużyna, która jeszcze w poprzednim sezonie była 14 (!), zdobyła tytuł Mistrza Polski w sezonie 2018/2019. Dzięki czemu po raz pierwszy w historii klubu z ulicy S. Okrzei wystąpią w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Oprócz tego czeka ich trudna przeprawa w najbliższym sezonie rodzimej PKO Ekstraklasy. I w tym właśnie miejscu w historii klubu wchodzi Betclic. Jak mówi Paweł Żelem, prezes śląskiej drużyny:
“Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy”.
Czy dzięki takiemu zastrzykowi pieniędzy Piast ponownie sprawi wiele niespodzianek? Tego dowiemy się już 20 lipca, kiedy zaczną się pierwsze mecze Ekstraklasy. A wcześniej podczas pierwszego starcia drużyny z BATE Borysów w środę 10 lipca w 1 rundzie kwalifikacyjnej LM.
Halo kibice Piasta, halo fani Ekstraklasy!📢 #GramyZMistrzami 🥇
Zaczynamy współpracę z @PiastGliwiceSA ⚽️🇵🇱🏆 jako Sponsor Główny! pic.twitter.com/qu1nATTs50— Betclic Polska (@BetclicPolska) 6 lipca 2019
Betclic sponsorem polskiego sportu
Na mocy umowy sponsorskiej, Betclic zyskał najbardziej eksponowane miejsce na koszulkach meczowych. Prócz tego otrzymał także prawo do posługiwania się wizerunkiem piłkarzy oraz herbu klubu. Do tego dochodzą także działania w Internecie (strona klubu, social media) oraz na ekspozycja logo bukmachera na stadionie. Jak zapewnia nowy sponsor na fanów z Twierdzy Okrzei czeka również wiele działań aktywizujących, w tym między innymi konkursy. Co jeszcze? To przekonamy się już podczas pierwszych spotkań ekipy z Gliwic.
Bartłomiej Płoskonka, country manager buka w naszym kraju, tak komentuje podpisaną umowę:
“Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej”.
Dodaje także, że liczy na owocną współpracę pomiędzy obiema stronami, która zaowocuje i sportowymi sukcesami Piasta jak i wzrostem rozpoznawalności marki Betclic w Polsce. Jednocześnie zapewnia, że to dopiero początek działań sponsorskich i promocyjnych w naszym kraju. Kto będzie kolejnym partnerem bukmachera nad Wisłą zapewne dowiemy się już niebawem.
źródło: Materiały prasowe