Za nami Polish Tour 2024. Kibice skoków narciarskich dopisali, a bukmacher Superbet, oficjalny partner Polskiego Związku Narciarskiego, zaserwował im atrakcje cieszące się ogromnym zainteresowaniem.
Na trybunach w Wiśle, Szczyrku i Zakopanem pojawiło się imponujące 60 tysięcy fanów spragnionych sportowych emocji. Oprócz kibicowania swoim ulubieńcom, mieli oni okazję skorzystać z licznych atrakcji w strefach Superbetu. Wirtualny powrót do przeszłości był hitem – kibice mogli zanurzyć się w atmosferę małyszomanii, sięgając po kultową grę komputerową Deluxe Ski Jump 2. Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska, podkreśla radość z tworzenia pozytywnej atmosfery i komitywy z sympatykami skoków narciarskich: – Widać było tę łezkę w oczu graczy, kiedy w naszych strefach mogli spróbować swoich sił w DSJ. Mieliśmy coś dla każdego, zmarznięci dostawali czapki, ogrzewacze do rąk czy szaliki, żądni rozrywki „grali w Małysza” i korzystali z bramki celnościowej, a potrzebujący prądu mogli podładować swoje telefony.
Przeczytaj również: Wylicytuj zaproszenie na mecz Lecha Poznań od kuchni! Superbet, Kolejorz i Canal+ i grają z WOŚP
Superbet postawił też na obecność w mediach zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych. Jakub Kot, były skoczek narciarski i ambasador Superbetu, wcielił się w rolę reportera przedstawiającego kulisy zawodów. Bukmacher udzielił również eksperckich analiz i relacji na platformach takich jak Kanał Sportowy – największy polski kanał sportowy na YouTube. Współpraca z portalem skijumping.pl oraz specjalna edycja gry Supergame w aplikacji Superbetu to kolejne elementy zaangażowania marki.
Niezwykle istotna była też kooperacja z ekipą Crowd Supporters, odpowiedzialną za atmosferę podczas zawodów. Motyw przewodni “super” kreował atmosferę pełną entuzjazmu, a konkursy organizowane przez DJ-ów dostarczały kibicom dodatkowych atrakcji.
Przeczytaj również: Superbet na dłużej sponsorem Kanału Sportowego
Mimo pewnych zastrzeżeń co do pogody w Szczyrku i formy naszych skoczków, organizatorzy uznają PolSKI Turniej za sukces. Łukasz Seweryniak wyraził satysfakcję z widocznych efektów współpracy, zarówno pod względem widoczności marki, jak i zaangażowania społeczności kibiców. Podkreślił również nadzieję na dalszy rozwój tej współpracy w przyszłości, przekonując że Superbet będzie kontynuował aktywizację na najwyższym poziomie. – Będąc partnerem Polskiego Związku Narciarskiego nie tylko byliśmy wszędzie widoczni, nawet na ulicach Zakopanego gdzie jeździła ledowa ciężarówka z hasłami zagrzewającymi kibiców do boju, ale przede wszystkim dawaliśmy wszystkim obecnym dodatkową wartość. Jestem przekonany, że tak będzie też w przyszłości – mówi.