Paweł Lebda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Netpositive Paweł Lebda” (numer REGON: 360263516, NIP: 8661650503, dalej: „NetPositive”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez Netpositive w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez Netpositive oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
STS z nową kampanią reklamową
Najpopularniejszy bukmacher w Polsce ruszył właśnie z nową kampanią reklamową. Do tej pory mieliśmy tylko „zajawki” pełnej kreacji reklamowej. Od dzisiaj tj. 17 września już w pełni możemy oglądać spoty reklamowe STS-a, które będą prezentowane nie tylko w telewizji, ale także online.
Główne hasło obecnej kampanii brzmi: „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.
Jak podaje legalny bukmacher, filmy reklamowe będzie można zobaczyć w dedykowanych sportowikanałach telewizyjnych, w najbardziej popularnych i ogólnodostępnych stacjach tv oraz także w Internecie (portale sportowe, ogólnoinformacyjne i Facebook).
Tłumacząc skąd pomysł na taką właśnie kreację reklamy, prezes STS-u przyznaje, że:
“W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Stąd w najnowszej kampanii reklamowej kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. To właśnie za sprawą swojej wiedzy mogą cieszyć się z wygranych.”
Na zlecenie bukmachera powstały 2 spoty wizerunkowe, 2 sponsorskie, a do tego ekstra wersje niestandardowe.
Odpowiedzialni za reklamę to:
- Dom Mediowy Blueway Com – planowanie i zakup mediów
- Agencja Przestrzeń – kreacja i nadzór produkcyjny
- ChromaPRO – produkcja spotów
- Florian Malak – reżyseria
- Kamil Płocki – zdjęcia
To już nie pierwsza tego typu kreacja reklamowa bukmachera. W przeszłości w ten sposób STS informował o rozpoczęciu współpracy sponsorskiej z Reprezentacją Polski w piłce nożnej czy też z polskimi klubami sportowymi. Na sam koniec ciekawostka: To właśnie firma Mateusza Juroszka była pierwszą firmą z branży zakładów wzajemnych, która wyemitowała swój spot w telewizji.
źródło: materiały prasowe