Dziennikarz Przemysław Rudzki oraz były piłkarz reprezentacji Polski Artur Wichniarek dołączyli do grona ambasadorów marki ETOTO. Swoim wizerunkiem będą wspierać działania marketingowe bukmachera, w szczególności te prowadzone w kanałach internetowych.
Co znajdziesz w artykule?
Kolejni eksperci ETOTO!
Przemysław Rudzki to dziennikarz sportowy, który w ostatnich latach był mocno związany z Przeglądem Sportowym. Między innymi będąc jego redaktorem naczelnym od 2016 do 2019 roku, a wcześniej pełniąc funkcję wicenaczelnego. Od lat związany jest również z Canal+, gdzie zajmuje się komentowaniem spotkań angielskiej Premier League. W ostatnich miesiącach zaczął również rozwijać swój kanał video na YouTube pod nazwą Kick Off. Może kiedyś właśnie również i ten kanał LV BET włączy do oferty zakładów specjalnych na YT?
Manchester City mierzący się z Chelsea to niewątpliwie hit 13. kolejki Premier League 🔥🔥🔥
Podopieczni Guardioli nie mogą pozwolić sobie na kolejne wpadki. Nasz nowy ambasador, Przemysław Rudzki ma do Was pytanie 🤔
Czekamy na Wasze opnie 🔽🔽🔽 pic.twitter.com/nQWTH9seLE
— ETOTO (@etotopl) 23 listopada 2019
Artur Wichniarek to były reprezentant Polski w piłce nożnej, który dla kadry narodowej rozegrał 17 spotkań i strzelił 4 gole. W 2018 roku po kilku latach przerwy wrócił do piłkarskiego świata. Rozpoczął współpracę ze stacją Polsat Sport, gdzie pełni rolę eksperta i komentatora zajmującego się głównie Ligą Mistrzów oraz reprezentacją Polski.
Mejweni, opinioniści, influencerzy i ambasadorzy ETOTO
Rudzki i Wichniarek dołączyli do innych ekspertów, którzy wspierają markę ETOTO. Na początku 2018 roku bukmacher rozpoczął współpracę z dziennikarzami Mateuszem Borkiem, Romanem Kołtoniem i Michałem Polem oraz byłym piłkarzem Tomaszem Hajto. A we wrześniu do tego grona dołączył również Tomasz Smokowski – dziennikarz Polsat Sport, który przez lata tworzył sportowe kanały Canal+.
Czytaj też: Którego bukmachera warto śledzić na YouTube?
Wokół znanych w świecie futbolu ambasadorów, bukmacher ETOTO buduje swoją rozpoznawalność w internecie. Robi to bardzo skutecznie, ponieważ prowadzony przez bukmachera kanał na platformie YouTube cieszy się ogromną popularnością – obecnie subskrybuje go około 57 tysięcy użytkowników. Flagowymi propozycjami dla widzów są Piłkarski Quiz Pod Napięciem oraz magazyn W Ringu.