Fortuna Zakłady Bukmacherskie, współpracująca z Legią od 2014 roku, postanowiła przedłużyć kontrakt na sponsorowanie warszawskiego klubu.
Fortuna dzięki zawartemu porozumieniu wciąż będzie tytułować się jako sponsor główny Legii Warszawa. Natomiast sam kontrakt w nowej formie ma obowiązywać od początku sezonu 2019/2020. Jak podano w oficjalnym komunikacie, sama wartość pieniężna porozumienia ma być o ponad jedną piątą wyższa od aktualnie trwającego.
Już wiele sukcesów za nami, a przed nami kolejne. Razem z @eFortunapl gramy dalej! 🤝
➡ https://t.co/7cU4ziL3dX pic.twitter.com/VbbBirdD0C
— Legia Warszawa (@LegiaWarszawa) 14 lutego 2019
Samo przedłużenie współpracy z pewnością nie jest zaskoczeniem. Jak podaje serwis legia.com za firmą Sponsoring Insight, wartość medialna wypracowana przez Legię dla Fortuny sięgnęła 70 milionów złotych za rok 2018. A od momentu rozpoczęcia współpracy to już 400 milionów złotych. Dodatkowym motywem z pewnością był także fakt, że już w następnym sezonie mecze Ekstraklasy wracają do telewizji publicznej. To tylko może rozszerzyć ekspozycję i zaznajomić bukmachera z jeszcze szerszym gronem potencjalnych odbiorców jego usług.
Prezes Zarządu Fortuny Konrad Komarczuk, ma nadzieję, że ta nowo podpisana umowa będzie konkretną pomocą na drodze do jeszcze większych sukcesów klubu z Łazienkowskiej 3. Dodaje także:
„Nasza strategia marketingowa zakłada wspieranie Polskiego futbolu, z czego wynika kluczowe miejsce Legii oraz Fortuna 1 Ligi wśród organizacji sportowych, które sponsorujemy. Ostatnie lata współpracy między Fortuną a Legią, zwieńczone były wieloma wspólnymi sukcesami klubu ze stolicy.
Również prezes Wojskowych – Dariusz Miodski – nie ukrywał zadowolenia z przedłużenia współpracy:
“Nowa umowa oznacza także wiarę we wspólne sukcesy, ale przede wszystkim jest też dowodem wzajemnego zaufania, za które bardzo zarządowi Fortuny dziękuję
”.
Nowa umowa będzie trwała przynajmniej do końca 2022 roku.
Źródło: legia.com