Bukmacher forBET ogłosił zawarcie rocznej umowy w kwestii wspierania działań Polskiego Związku Tenisowego.
Do podpisania umowy doszło 6 lutego w Zielonej Górze, a na tej samej konferencji PZT ogłosił rozpoczęcie współpracy także z grupą Lotos.
Współpraca pomiędzy bukmacherem a organizacją tenisową ma obejmować ekspozycję logotypu na kortach podczas wydarzeń organizowanych przez PZT oraz na witrynach internetowych Związku. Bukmacher będzie mógł także korzystać z wizerunku graczy do realizacji własnych działań marketingowych.
Zawarcie partnerstwa tak skomentował dyrektor ds. marketingu forBET, Paweł Majkowski:
„Dostrzegamy ogromny potencjał w tej dyscyplinie sportu i widzimy, że coraz więcej osób zainteresowanych jest naszą tenisową ofertą. Stąd też naturalnym krokiem była decyzja o związaniu się z Polskim Związkiem Tenisowym.”
Liczy także na to, że dzięki tej umowie, reprezentowany przez niego polski bukmacher, będzie mógł dołożyć tzw. “cegiełkę” do sukcesów polskich tenisistów.
Dla bukmachera to kolejny krok w kwestii rozszerzenia obszaru wsparcia polskiego sportu i pierwsze zaangażowanie w dyscyplinę jaką jest tenis ziemny. Dotychczas marka sponsorowała przede wszystkim piłkarskie drużyny m.in. Śląsk Wrocław oraz ŁKS Łódź. ForBET jest także partnerem tytularnym klubu żużlowego – Włókniarz Częstochowa.
Źródło: pzt.pl