Betclic, czołowa marka bukmacherska w Polsce, został nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata. W ramach współpracy logo Betclic znajdzie się m.in. w centralnym punkcie frontu koszulek Niebieskich.
Ruch Chorzów należy do grona najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w historii Polski. Przez ponad 100 lat istnienia zgromadził jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności kibiców w naszym kraju. Niebiescy tworzą wielką rodzinę, czego dowód dają nie tylko w latach pomyślności ukochanej drużyny, ale również w trudniejszych momentach jej historii. To dzięki wsparciu kibiców Ruch w zaledwie cztery lata pokonał drogę od spadku do 3. ligi po powrót do PKO BP Ekstraklasy.
Zobacz też: Bukmacher Betclic oficjalnym partnerem UFC
Dziś do niebieskiej rodziny, w roli sponsora strategicznego, dołącza bukmacher Betclic. Logotyp operatora zakładów wzajemnych zajmie miejsce w centralnej części frontu koszulki meczowej Ruchu oraz na strojach treningowych. Branding pojawi się również m.in. na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości logo Betclic znajdzie się też na autokarze drużyny.
— Betclic Polska 🔞 (@BetclicPolska) July 14, 2023
Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Jej beneficjentami będą kibice, a zebrane w ten sposób środki będą mogli przeznaczyć na wybrany razem z klubem cel. Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych oraz nowa platforma e-commerce klubu. To dopiero pierwsze cele ujawnione przez Betclic i Ruch, a informacje o kolejnych będą prezentowane na bieżąco. Ponadto bukmacher przygotował budżet marketingowy na akcje aktywacyjne dla kibiców.
Fani Niebieskich mogą spodziewać się również jeszcze większej liczby interesujących treści na temat drużyny dzięki współpracy Betclic z Ruch TV. Na kanale YouTube bukmachera publikowane będą filmy przygotowywane przez klubową telewizję.
W ofercie Betclic kibice mogą już znaleźć nową, rozbudowaną ofertę na zakłady związane z Ruchem.
Zobacz też: Bukmacher Superbet oficjalnym partnerem największego wydarzenia tenisowego w Polsce
Z okazji rozpoczęcia współpracy powstał film promocyjny, w którym w rolę lektora wciela się aktor Michał Żurawski – wieloletni kibic Niebieskich. To pierwszy efekt ścisłej kooperacji marki z klubem. Za produkcję odpowiada bowiem „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV. Bohaterem materiału jest Tomasz Foszmańczyk – kapitan chorzowskiej drużyny, który przeszedł z nią drogę od 3. ligi do PKO BP Ekstraklasy.